Tootele pretensiooni esitamise tingimused
Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest Tarbijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@audiomarket.ee või helistada telefonil: +372 5451 2909.
Kaheaastane pretensiooni esitamise õigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast 1 aasta.
Veebipood ei vastuta kauba puuduste eest järgmistel juhtudel:
– puudus on tekkinud toote mittehoolika hoidmise, hooldamise või ülekoormamise tulemusena, sealhulgas, kui toodet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik;
– seadme ja/või detaili seerianumber, kontrollkleebis või markeeriv kleebis on rikutud, vahetatud või eemaldatud;
– tarbijat on puudusest enne toote ostmist teavitatud;
– välistegurite mõjul tekkinud puudused (muuhulgas äike), nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.